Kā veiksmīgi uzsākt veselīgu ēšanu

Jun 2, 2019 by

plēves siltumnīcasJa esi nonākusi pie lēmuma, ka no šodienas vēlies uzlabot savus ēšanas paradumus un pievērsties veselīgam uzturam, būtu jāievēro dažas nianses, lai šī apņemšanās Tev būtu vieglāk paveicama.

  1. Tu noteikti jau esi sapratusi no kā vēlies atteikties un kādu ēdienu būtu jāsauc par veselīgu. Taču ja tā nav, un vēlies, lai Tavu plānu vēl kāds no malas pakoriģētu, un dotu Tev stimulu, vari apmeklēt uztura speciālistu, kas tieši Tev pielāgos uztura plānu. Vēlams arī konkrēti sev apsolīt, kas būs tās lietas, no kurām attieksies, piemēram, šokolāde, bulciņas, maize, kūkas.
  1. Sāc lasīt etiķetes produktiem, kurus pērc. Uzreiz visu nesapratīsi, taču ir vērts pastudēt ko tieši ēd, cik daudz no tā sastāv cukurs, sāls, E – vielas. Tu būsi pārsteigta, kad sāksi tam sekot līdzi. Centies samazināt cukura un sāls patēriņu savā uzturā.
  1. Ja esi uzsākusi šo apņemšanos gada siltajos mēnešos, tad vislabākais un pateicīgākais būtu ēst to, ko pati izaudzē. Ja Tev pašai nav pieejami lauki, taču ir kaut neliels zemes gabaliņš, uzslej siltumnīcu un audzē tajā sev dārzeņus, zaļumus un ogas. Vispateicīgākās ātrai uzcelšanai būs plēves siltumnīcas. Sevis audzēts produkts būs daudz vērtīgāks par veikalā nopirkto, arī emocionālajā ziņā.
  1. Dzer daudz vairāk ūdens kā līdz šim. Organismam dienas laikā vajadzīgs aptuveni 2 – 3 litri tīra ūdens. Motivēt Tevi varētu skaista ūdens pudele, kuru vari ik dienas uzpildīt un ņemt līdzi it visur, tādejādi ik pa laikam padzeroties, pieradīsi dienas laikā uzņemt nepieciešamo ūdens daudzumu. Dzerot ūdeni uzlabosies Tava vielmaiņa un organisma šūnas piepildīsies ar dzīvības enerģiju.
  1. Ēd bieži, bet mazas porcijas. Vislabākais būtu ēst dienā aptuveni 5 reizes. Galvenās ēdienreizes atstāt – brokastis, pusdienas, vakariņas un starp tām ievērot nelielas veselīgas uzkodas. Tas uzlabos vielmaiņu un neļaus organismam sajusties badā, līdz ar to vairāk neuzkrās taukvielas Tavā ķermenī, kā tas notiek, ja ēd reti, bet lielas porcijas.
      Ienakumi no sis reklamas nonak labdaribai

Related Posts

Tags

Share This

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *